Εικόνες για χρήση στο ημερήσιο πρόγραμμα

Εμπλουτισμός λεξιλογίου

Ιδέα και επεξεργασία εικόνων από την Κατερίνα Μανουσάκη για το aftismos.gr

 

Ένας οδηγός – μία ιδέα για τον τρόπο που μπορούμε να δουλέψουμε το λεξιλόγιο.

Κατεβάστε εδώ το αρχείο δωρεάν  >>    ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ

========================================================================

An idea made a guide on how we can work with vocabulary building.

Free file download >>  vocabulary building

Ανάπτυξη λόγου σε παιδιά που δεν μιλούν

ιδέα και επεξεργασία εικόνων από την Κατερίνα Μανουσάκη για το aftismos .gr

 

Ένα παιδί για να μάθει να μιλάει θα πρέπει αρχικά να ακούσει τη γλώσσα, να την επεξεργαστεί, να την κατανοήσει και στο τέλος να την παράγει. Η κατανόηση του λόγου προηγείται της παραγωγής του. Έτσι ένα παιδί συνήθως καταλαβαίνει περισσότερα από όσα μπορεί να πει.

Το υλικό που σας δίνω παρακάτω, έχει σαν στόχο την κατανόηση και εφαρμόζεται σε αυτιστικά παιδιά που ακόμα δεν μιλούν.

 

η γυναίκα καθαρίζει μουσικά όργανα ο άντρας παιχνίδι γυναίκα2παιδί πουπίνω γάλα

Αυτισμός και τέχνη

Διαβάστε επιλεγμένα άρθρα από το διαδίκτυο :

 

Πεντάχρονη αυτιστική επικοινωνεί μέσω της ζωγραφικής

 

Έργα τέχνης παιδιών με αυτισμό

 

Εικαστική θεραπεία και αυτισμός

 

Τρίχρονο με αυτισμό διακρίνεται στη ζωγραφική

 

Εντεκάχρονο αυτιστικό αγόρι αναπαράγει χάρτες

Φύλλα εργασίας για τα χρώματα

Ιδέα και επεξεργασία εικόνων από την Κατερίνα Μανουσάκη για το aftismos .gr

 

Υλικό για εκπαίδευση – κατεβάστε το αρχείο εδώ >> μαθαίνω τα χρώματα

 

Ένωσέ τα – εργασία με τα χρώματα – κατεβάστε το αρχείο εδώ >> ένωσέ τα-εργασία με τα χρώματα

 

Βρες το χρώμα και χρωμάτισε – κατεβάστε το αρχείο εδώ >> εργασία για τα χρώματα

 

Φύλλα εργασίας για τα σχήματα

τρίγωνοτετράγωνοκύκλοςορθογώνιο

Όπως θα δείτε σε κάθε σελίδα υπάρχουν 3 μόνο πράγματα. Σε πρώτη φάση πιάνουμε το χέρι του παιδιού και περνάμε με το δακτυλάκι του το περίγραμμα του αντικειμένου και στη συνέχεια με ένα χοντρό μαρκαδόρο σχηματίζουμε το περίγραμμα. Τέλος, το παιδί θα πρέπει να μπορέσει να κάνει την αντιστοίχισή του με το δωσμένο σχήμα.

=================================================================

As you will see on each page there are only 3 things. Firstly guide the child by passing his finger of the object outline, then with a thick pen draw the outline. Finally, the child should be able to make the match each object with the given shape.

 

shapes9

shapes8

shapes7

shapes6

shapes5

shapes4

shapes3

shapes2

shapes1

Ασκήσεις – κατεβάστε το αρχείο εδώ >>  φύλλα εργασίας για τα σχήματα

 

 

 

Ιδέα και επεξεργασία εικόνων από την Κατερίνα Μανουσάκη για το aftismos.gr